Wednesday, March 21, 2007

Thanks Rahmat.... 4 the pics

Time rahearsal.. aku terpaksa menjadi bidan terjun
malam yang dinantikan..















Abang Shumaq kena jadi bidan terjun.. kawan Ta'am sesat














heheh.. aku melihat ke arah abang ijat
anak die aktif gile dan comel
aku belaja melalui die cara meng handle
budak yang banyak karenah

5 Comment and put their link:

Fairuz said...

lawo baju. baju baru bang?

Anonymous said...

ko ke yg tgah renjis air tu? cm kontrol aje...he8... ko renjis air ape ea.??? air gula ..air mawar...air paip...air masak..air sirap...

Anonymous said...

adehhh...ko yg mane satu cai..yg pakai baju putih or yg pegang kipas tu?...

adehhh..bleh lak tak cam..

فيصل said...

aku yang pegang kipas tu la...
baju putih tu pak cik aka pak man aku

abeming said...

.. aku melihat ke arah abang ijat
anak die aktif gile dan comel
aku belaja melalui die cara meng handle
budak yang banyak karenah <- aku xnampak pon pandangan ko utk blaja..tp aku prasan pandangan yg penuh keji...bermaksud something...apekah niatmu hah?hehehe...:D

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena