Thursday, March 15, 2007

Penat..

arini setel sume.. cakap ngan orang pun x tentu hala..

setel kul 3:22 pm.. huh... penat gile...

betik asyik mengamuk mencari makanan..
kepala aku jadi mangsa... sian kat die..
lapa sgt...

aku plak.. belikan ikan...
mahal la kalo beli ikan setiap hari..
x bleh jadi..

aku sekarang tengah
mengawal nafsu rokok..

berjaya.. kejap kejap aje..

adui.. letih letih.. aku rasa nak mandi sungai...
adui.. peluh... peluh.. sume toksin kuar...

okeh.. aku rasa aku nak balik... kepala aku dah x betul..
emo mengalahkan orang period...

kucing pun kena marah apetah lagi orang...
sori bulat,dehe.. aku tgh pening..
x dapat aku nak layan...
salam salam... pastu x leh nak ikut korang..

i'm on my own way...
pikiran aku skang ni tumpu kat tilam...
bantal ngan kipas angin yang kuat

aku nak tido..

aku rasa ni efek aku kurangkan merokok kot..

4 Comment and put their link:

Fairuz said...

tu efek ko nampak kucing hitam tu. ahahaha

فيصل said...

damn.... efek kucing hitam.. tadi aku tgk kitab "permata kucing yang hilang" die kata sediakan friskis untuk seekor kucing coklat.. for full counter spell... paling bagus lah dienyer cara..

Fairuz said...

wah. kebetulan or irony tu? hehe

abeming said...

pergh nak pulih dr merokok lebih susah banding ngan nk pulih dr dadah rupenyer...sib baik aku xmerokok...kalo x duit habis kat ctu jek...kucing makan ikan...tuan telan air liur je..sbb tu aku dh jd anti-kucing wlupun dulu aku pernah memelihara dan membelai2 kucing aku...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena