Thursday, May 08, 2008

Salahkah kalau lelaki ke spa?

'yang teman gi spa malam ni' kata sigadis memujuk.. 'awak tu kuat cemburu.. kang saya pandang lain.. awak kata saya cuci mata..lagipun spa tu hanya untuk perempuan sahaja' kata silelaki..

'coih.. masa kat jusco tadi.. masa tengah jalan tadi... kat kedai pakaian dalam depan dia ada gadis seksi dua orang.. awak pandang mana?' balas si gadis.. 'saya pandang pakaian dalam(kalo pandang orang lagi gaduh besar.. ni nak uji kejujuran ke apa? ) kurungan.. dalam hati... kalo saya pandang gadis seksi kat tepi tu sah-sah gaduh seminggu.' jawab si lelaki yakin.. 'ooo ingat orang tak nampak ke? mata tu pandang mana?' balas sigadis .. 'nampak ke? orang pandang lain la.. ish ish ish.. awak tu fikir bukan-bukan(kantoi ke aku tadi.. aku sambil menyelam.. amik ikan nak bela.. cek pasir mana tau ada duit jatuh, wallet ke ape..duit syiling lama atau harta karun) kurungan...bermetafora dalam hati'
*
*
sampai juga ke spa.. naik atas aje.. ada dua orang.. anak bos ngan pekerja.. aku jenguk-jenguk tempat sauna,tempat urut dan lain-lain dengan harapan ada seorang gadis sedang berbaring sambil mata ditutupi hirisan timun. '(coih.. tutup pukul 8 malam rupanya) kurungan.. dalam hati.'
*
'kak.. esok saya nak spa.. bleh..' tanya si lelaki
'ni special skit.. mana ada lelaki spa kat sini' balas kak Z
'esok lepas awak balik kerja datang lah sini.. pastu dah siap spa baru ambil si A tu' sambung kak Z.. 'wah wah wah.. sedapnya.. tak de.. takde.. lepas ambil saya.. baru kita g spa..' nada tegas sigadis .. '(kan.. tu cemburu tu.. ni belum tengok sigadis berbaring dengan hirisan timun dimata) kurungan.. di dalam hati.'
*
'yang teman gi spa malam ni' kata sigadis memujuk.. 'awak tu kuat cemburu.. kang saya pandang lain.. awak kata saya cuci mata..lagipun spa tu hanya untuk perempuan sahaja' kata silelaki..

p/s: malam ni spa.. best.. rumah spa..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena