Friday, May 02, 2008

Perempuan garang

aku tidak tahu kenapa..
aku sukakan perempuan yang garang
lagi garang lagi bagus
'turn on' aku...

tadi repair kak lijah punya komputer
dan time tu dia tengah bebel
sorang foreigner
aku tengah restart komputer..
pastu masuk kat login.scr dia
kang aku tekan 848 katanya aku tengok password
jadi aku pun menunggu...
menunggu dengan sabar..

&*6^&68^68
'whatever' ayat terakhir kak lijah
kesian kak lijah..
penat tu.. stress pun ada
aku dah mengoptimumkan kesemua
penggunaan komputer kak lijah

harap-harap tiada problem lagi..
processor agak besar.. 2.8Ghz
ram 512MB

'ala... siannya dia menunggu' kata kak lijah sambil
aku terkebil-kebil...
'tutup mata!' katanya bergurau
dan password dimasukkan..
yeah.... dan syukur.. dapat side income
RM 10.. tima kasih.. tima kasih
RM 10 setengah jam.. sapa nak bagi?

coih... interest earn cimb aku utk bulan lepas RM0.95
takpelah.. tu side income juga
sapa nak bagi RM 0.95?
tak buat apa plak tu.

Rm15.90.. ok ape seminggu..
sapa plak nak bagi aku RM 15.90?
suma datang dari DIA
terima kasih diatas rezeki ini..

aku merubah fikiran kepada impian laptop..
lagi kecik lagi bagus..

ops..

aku tidak tahu kenapa..
aku sukakan perempuan yang garang
lagi garang lagi bagus
'turn on' aku...

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena