Thursday, May 22, 2008

Balik rumah orang rumah yea....

selamat balik rumah orang rumah.. badan sakit-sakit.. penangan tribulus juice.. memang pahit.. tapi hasil yang menggila.. memang gila.. aduhai.. aku kena berehat.. bertapa.. untuk mengembalikan tenaga..

ada sorang lelaki berlagak kawan pijus.. telefon aku untuk masuk amway ntah ape.. aku menolak.. selang 5 hari.. pijus ym aku.. 'cai.. kalo ada sesapa kata dia kawan aku.. pastu nak ajak jumpa jangan layan..' aku terkejut.. aku ingat pijus tahu... rupanya budak tu berlakon aje.. dengan starting 'pijus ape cita.. dia keja mana skang?' kata penipu itu.. 'aik.. kata kawan pijus.. tempat keja tak tau ke?' kata aku di dalam hati.. 'mamat ni biar betul...' aku berprasangka buruk.. malah busuk.. berprasangka busuk gila kat mamat ni..

dari awal.. aku dah melawan.. apa yang dia kata aku betah.. karut.. ceh.. menyesal aku.. habiskan masa aje.. dah lah tipu aku.. pastu tipu aku lagi.. 2 kali tipu dalam satu masa.. tipu pertama .. dia kata dia kawan pijus.. tipu kedua .. dia kata ada projek.. nak handle syarikat kat jb.. itu yang aku faham.. aku pun dah ready ngan php,asp,jsp.. asas aje lah.. sekali jumpa.. mlm rupanya.. direct la cakap.. macam john dia cakap direct.. tak adalah simpang siur.. ni mlm.. nak masuk ke tak nak.. tak nak sudah.. kan senang.. ini skrip mana ntah... dari awal aku kena pancing mlm.. suma skrip sama.. uptrend pakai skrip tu.. amway pakai skrip yang sama..cni pakai skrip yang sama.. nak dapat modal dengan cepat.. mestilah cari orang.. dah macam head hunter plak aku tengok..

ahhh.. baik aku masuk mlm yang aku guna,member aku guna,adik aku guna,awek aku guna..suma orang guna..korang pernah tengok tak satu produk.. macam jel lidah buaya.. kononnya harga RM200.. baik aku pergi spa.. boleh pergi 8 kali.. lagi puas hati.. x ada masa.. lepas tu hanta mesej.. panggil member.. kasi push... kononya adik belah mak belah kakak tiri guna jadi cinderella... damn it.. sudah lapok la woi.. kena tuka strategi.. mlm head hunter itu berlainan ngan mlm produk bermutu.. kena cari pelanggan yang sesuai..

hah.. dari aku nak mengkomen source code.. dah jadi mengkomen mlm.. eh.. dari aku tengah suka ria nak balik pontian.. dah jadi bad mood.. ops lupa.. aku menulis blog tentang kehidupan ini dengan jiwa.. bukan copy paste..

2 Comment and put their link:

Fairuz said...

apa pasai aku minum tribulus juice, terus rasa ngantuk ngantuk malamnya dan tadi aku tdo awal? haha

فيصل said...

wahhh... ko ni guna tenaga kemana? tribulus juice tu bekalkan tenaga tambahan.. ni efek contra ni.. tenaga ko melawan tenaga yang ingin dibekalkan.. tapi ko tak berapa sedar.. efek dia ko ngantuk.. kuikuikui

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena