Thursday, May 01, 2008

Nakal.. ya aku nakal.. tapi hanya pada si dia

lapar.. ya aku lapar...
penat.. ya aku penat...

hari ni kena pergi rumah Pak Man..
kat Taman Sinar Harapan, Tampoi,
Jalan Hospital Permai..

Jauze.. aku dah baca tentang limited broadband
aduhai.. biar betik ada had download..
tensen gila..
kalau 5gb sahaja sebulan nak buat apa?
kalao aku buat satu script sedut manga
dan saiz suma manga tu lebih 5gb..
aku kena pergi cc(cyber cafe)
aku tak leh terima.. tak ada kebebasan..
semua ada halangan.. betul.. aku sokong..
'celcom download limited broadband' itu yang selayaknya

tadi akak intan cakap internet slow kat Taman U..
tak dapat nak bayar payment 'celcom download limited broadband'
coih... aku balik ngan hampanya..

sebelum balik aku pergi makan..
sigadis kata 'pakai aje tangan tu.. takpe la'
sijejaka balas.. 'nanti kotor.. camne nak basuh'
sigadis balas 'takpe.. kita boleh jilatkan'
sijejaka berfikir sejenak.. dan membalas..
'tak nak la pakai tangan.. nak pakai mulut.. kasi comot habis'
sigadis balas 'wah wah wah..nakalnye dia...'

lapar.. ya aku lapar...
penat.. ya aku penat...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena