Wednesday, July 18, 2007

Skandal tutor+ra+glc worker ish ish ish

















"Hello bro.. nape ni duk sini ni.. ada masalah ke? "
tanyaku kepada seorang ra

"saya ditinggalkan oleh pakwe saya"..
jawabnye sambil kelihatan tertekan

"olo3.. meh saya bawak meh .. die pakai baju warna ape.."
tawarku kepada ra tersebut
"nanak" balasnye lagi.. perghh.. ko bayangkan orang sebut 'nanak'
sambil muncungkan mulut.. pastu toleh belah kiri dengan laju..
ala ala manja manja tu... pergh..
ada dua orang belakang aku jatuh selepas ra tu wat camtu

pastu die ikut gak..
pastu die nangis teresak esak...
apehal lak mamat ni...
aku tgk ada 2 orang budak depan aku
lo... ni ke pakwe die...





















yang mana satu ni? pening aku
pastu diroang gaduh ape ntah.. aku pun x tahu

"rapat la skit ngan abg" kata sikanan
"baik......." kata sikiri..
aku muntah wekk




















selepas berjalan berdua-duaan... jumpa lagi mamat stylo ni
mereka buat perang saraf la pulak



















"kenapa abg tunduk bang" kata sikanan
kiri diam mebisu seribu bahasa..
sambil terkenang memori dibawah

die terpaksa bagi mesej untuk distract mamat tu



















dan mamat tu baca dengan serius mesej yang disampaikan



















akhirnya.. aaa.. tensen aku
ni sapa minat sapa nih.. aku dah tak tau
pening aku rakam kehidupan
manusia di jusco

















saling bantu membantu dan bergurau senda
diantara satu sama lain
awwwwww hahahahahhahah















cashier ni nama ijan.. dulu sekolah kat damansara sesama
kelihatan budak yang itu meninjau dari belakang..


8 Comment and put their link:

Fairuz said...

weh.. tak aci. pic ko manje2 dengan fit and yazid tak letak pon.. tpu ar.

Anonymous said...

wahahahha...geli aku

فيصل said...

ntah sapa delete ntah.. x abih lagi la... hahaha aku cari skit lagi

abeming said...

wahahahaha.....scandal gila baban....

Rinie Yusof said...

aku xphm..kpala pening sbb kena ujan...........

Yazid Husain said...

tu la akibatnya, cinta asyik kena tolak dengan chickas.
-cai raju kena lyn v klip "how to tall ur parent u are guy" dlm computer ko.

Fairuz said...

dalam pc kucai ke? aku mane leh akses pc kucai sesukahati. nanti ade orang jeles woo..

circleinspoon said...

sat dr kat peti sejuk tuh aku dah cam kenal tpt nih...btolla jusco rupenya...
yg paling scandalous ialah...korang beli brg dapor ke?!?! shockiiiing ;p

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena