Monday, July 09, 2007

Hari JCard.. hahah
















Balik je.. abg lan suh aku jaga kedai ani..
orang umah die nak datang..
membeli barang...

time nak balik lak..satu kejadian aneh..
fakulti kat bawah(deret ngan persaka)
berasap..

















aku sempat snap punca kebakaran time naik moto ngan fit..
pergh.. kalo korang tengok tv3 malam tadi..
mesti ko teringat lagu -lagu kekanak riang..
tentang alam sekitar..

nak hilangkan tabiat 'tak apa'
ntah.. aku demam selsema demand time tu..
sistem badan ku memerlukan coklat..
pinjam duit yazid terus pegi 7e..
















ni aku sempat snap gamba keadaan kesesakan
tensen aku... nak lalu kat jejantas pun susah...

















sampai aje. aku dah dapat hadiah yang
kena belanja 80 inggit ke atasnye hadiah
















sempat gak snap...
pastuberjalan lak mencari seluar jean..
wah wah.... memang penat tahap..
balik je cam nak patah pinggang
serik serik...


3 Comment and put their link:

Anonymous said...

he8..macam² la ko ni..

Yazid Husain said...

kenapa ko terkena jerat Kapitalisme JJ

abeming said...

beli hadiah RM80?????aduh aduh aduh....org bercinta...heheh...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena