Tuesday, July 17, 2007

Cara untuk mencari 'warez'@lanun app

















lantakla.. tu je yang otak kretif aku mampu buat..
pastu aku kena wat flowchart.. dah la x byk software kat server nih
aku terus cari snagit.. senang skit

Google Dork for snagit,if you are lucky,you'll find many

Hehehe.. aku buat design.. simple...
buntu gila.. kalo 10 jam ni.. aku rasa dah lost dah
macam member aku.. die dan group die ditugaskan wat design
3 jam cari x jumpa jumpa..
manakala kengkawannya telah sesat di veoh.com
ada juga yang melencong ke tempat lain..

Betik duduk dalam bilik...
hehehe
selamat die..
ok.. x da masa nak huhahuha.. report nak kena anta nih..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena