Friday, July 13, 2007

Aku x leh terima.. uhuuhuhu

Malam tadi aku mimpi best..

aku jenjalan ngan kawan baik aku(pompuan)..
berpimpin tangan...
kira best bercintan.. jiwang tahap dah...
pegang pegang tangan..
sampai peluh-peluh pun masih erat tangan aku...
jari jemari kami bersilang-seli..
kira orang kata tu... ringan-ringan
perghhh

gila.. aku tertanya-tanya..
"berpengalaman jugak si X ni"
jadi aku makin selamba yaya..
memang indah mimpi malam tadi...

aku tersenyum keseorangan...
dari pagi sampai ke tengahhari
suka katakan...

sekali geweng bukak cita...
"malam tadi aku mimpi aku pegang tangan
sorang pompuan.... best gila
jenjalan.. pastu dah best best..
(sama cam cita aku kat atas)
aku terbangun.. sekali aku pegang tangan
kucai atau yazid. ceh...."

kalo geweng terpegang tangan yazid..
aku tertanya-tanya
tangan sapa la aku genggam penuh dengan perasaan tu
damn damn
aku terpegang tangan yazid atau aku terpegang tangan geweng..
damn damn

kalo aku terpegang tangan yazid..
kedua-dua tangannye digenggam erat oleh aku dan geweng..
ah tidak... tidak....
atau aku tergengam tangan geweng..
tidak.. tidak
aku x terima aku tak terima..

damn... damn
aaa... aku tak terima...
nasib baik x lebih-lebih dalam mimpi...
kalo x.. cita geweng jadi lagi menyeramkan...

MOTD: Tido jejauh skit malam nih.. takut jadi ape ape..
ni kali kedua... uhuhuhuhu...

kusangkakan panas.... berpanjangan...
rupanya gerimis.. gerimis..
pastu hujan lebat disertai ribut taufan,
tsunami.. banjir kilat.. glasier mencair..
kebakaran hutan.. gempa bumi...

ilang semangat aku.. damn...
uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh

7 Comment and put their link:

Fairuz said...

ahaha.. sebab tu aku takmo tdo setilam dengan korang lagi. pengalaman korang menjadikan pengajaran buat aku..

weh, ko try tanye yazid, die ade mimpi camtu tak. ehehe.. seram la nak tdo dengan korang!

aku rase pengalaman ko yg first tu punye lagi best. antara ko and ............

wahahahahahaaaaaaa larrrriiiiiii

Yazid Husain said...

tidak!!!!

Anonymous said...

hahahhahaha....mengong giler... ko wat pe cai semalam?

Yazid Husain said...

tidak!!!! kenapa aq jadi mangsa
tidak!!!!

cHuCkyMaRine said...

hahaha gelak guling2 aku...bgs..korang ni tlg menolong menjayakan mimpi atr 1 same lain..;p

aiyrie said...

tahan napas.... tahan napas...
jgn bg tergelak... bos ada kat sini...

nasib baik la ringan2...
kalo tak.. abis la kawan aku sorang ni..

aku rasa mesti en. Yazid mimpi 2 org awek cun giler pegang tangan dia.. hahaha....

p/s: aku pun penah gak, skali rerupanya bantal kat situ....

Rinie Yusof said...

wei...gay ape korang nih....

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena