Tuesday, July 03, 2007

Muhasabah diri malam tadi

aku main pokemon..
untuk men'distract'kan perut aku yang lapar..
ek ele.. kan dah biasa ko lapa perut..
sekali sekala je lapa.. x kan x bleh kot..
kataku kepada perut ku yang berbunyi...

adui... aku nak save budjet gegila bulan nih...
sekarang...
teringat kata FA.. 'only wild will survive'

nak tak nak hari sabtu ahad ni memang melepak kat jusco
tapi.. jcard day la plak rasanye.. nak lepak mane nih...
main pokemon lagi.. uhuhuhuhuhuhu

hari ni.. kul 12 aku samapi ke kandang aku
time kasih ye zahri..
hehehe

pastu aku ter'reboot' server nih
(ade ke patut guna server wat surfing)
huahuahua

5 hb Dr nora nak jengok kerja.. allright..
no problem..
wat keja wat keja..
bermulalah episod wat kerja sambil lapar
x pe.. sabar.. hadapi dengan senyuman..
ini yang terbaik bagi aku.. terima aje :)
setiap kejadian ada hikmah..

semalam asmahani tepon.. die jadi guru sandaran...
hua.. gila jadual bulan 8 aku...
tolong jangan clash tarikh konvo utm ngan ukm
baei ngan fara dah pesan suh datang..

aku rasa azha mengamuk kat aku nih..
sori beb.. lari budjet..

ani dah balik pontian...
selamat balik.. kem salam kuarge..

asmah lak.. kejap dc dc aje rasanye..
apesal ntah.. x pe.. semga sukses

sarmi tensen ngan staff streamyx
x datang datang.. gune je opis ko
x pun ko net stumblerkan..
mana tau ada yang boco..

andak kawin... memang tepat timing die
pas dapat gaji 26. bleh rancang belanja... 28 hb die kawin kat batu pahat..
mungkin ini kebetulan atau telah ditetapkan..

bleh aku balik kampung abah..
x ingat lagi.. rindunye kat nenek..
harap harap bertemu..

memang kehulu kehilir bulan 8 nih..
syukur aku...
gaji ujung bulan ni ada hikmahnye..
mungkin utk ape ape yang berlaku bulan 8...

life is sweet and sour :)

perghhhhh 12:21 perghhh cantik betul...

4 Comment and put their link:

Fairuz said...

banyaknye awex ko.. ahaha

فيصل said...

bukan awex la.. tu calon hahaha..

shenes said...

visit the website replica designer bags great site replica gucci handbags read the full info here replica ysl bags

tothen said...

check my blog bags replica ysl Clicking Here YOURURL.com site https://www.dolabuy.su

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena