Friday, July 06, 2007

Arini Jcard day

perghh.. memang ramai yang borong kaw kaw memalam ni...
sedangkan kat kedai ani 5-10% discount apetah lagi
bebarang jusco..

paling sedap baulu coklat tompok²
2 hinggit.. ni kegemaran tul nih..


















aku meneliti kehidupan melalui kedai ani
memang kebanyakan wanita byk beli
losyen halia... ntah x ingat.. sedozen kuar.. sedozen la habis
2 dozen kuar.. dua dozen la abih..
satu lagi natasya malam...
memang habis... perghhh...
(ingat aku tak tau ke)
aku blaja gak la.. heheheheh
sendayu tinggi pun diminati..

nampaknye.. ramai wanita moden sekarang
ingin mencerahkan kulit wajah dan menguruskan badan
bersenam la wei.. pastu makan buah-buahan..
ok ape hehehe..

gamogen,dnavichi..
perghh.. kena hafal ni..
jelitaayu dll yang berkesan la.. (kata diorang)


















kelihatan aku memandang ke tempat lain(aku tgk ntah x ingat)

















pandangan baju baru seseorang dari jarak dekat
baju bulu teddy bear warna ijau..
ada ke patut warna ijau...
x teddy bear betul la..


harga nasi goreng biasa
kat sini dicas dengan harga nasi goreng kampung
RM 6.80

mak aih... x nak a makan kat jusco.. baik makan kat payung..
sedap tu sedap.. tapi mahal..(sebab sewa sini mahal..)
tenent dah RM 1500 blum kedai tu..

















7 Comment and put their link:

Anonymous said...

wahwahwahwahwa... bagus... lelaki patut tau sikit psal ni... nati takde la kecoh² kalo bini banyak beli kecantikan..

benda ni kena pandai beli.. sebab kulit lain².. aku takleh pakai menda bukan² just boleh pakai OLAY je... kalo untuk muka la

untuk additional supplement..aku amik produk dari sendayu tinggi..

kalo untuk skin or ape².. aku amik mustika ratu and secret garden..

gamogen tak cuba lagi.. nati la cuba...

takut nak amik yang bukan² sebab banyak bahan kimia.. efek dia bukan sekarang.. for example.. kalo produk untuk putihkan muka.. kalo efek dia pantas gile.. bermakna.. banyak la bahan penghakis dalam produk tu.. bahan penghakis ni bahaya... sebab dia buat kan kulit kita makin nipis...

p/s: berhati² dalam pilih produk...

Rinie Yusof said...

kulit->aku pki NV(mahal la,pokai aku)
brg2 makeup->bodyshop(powder face),maybelline(lipstik),silky girl(eye liner),revlon(foundation),mascara(maybeline),eyeshadow(bodyshop)
perfume->elizabeth arden
supplement->crimrose oil
skin care->losyen

aku amik benda2 yg dilulskn jea,takut la nk pki tak tentu psl..

neway aku nih miss high maintenance(exbf aku pnh ckp cmni,but sukati aku la,sbb aku nk pki bdn aku lama,kn kn..).huhuhuhu,kena la jaga btul2,badan nk pki lama.xkn nk pki yg tepi2 jalan,kang rosak,maybe effect dia bleh tgk cpt jea,tp nnti longterm nye effect->cancer..xmo la...

aku setuju ngn p/s:berhati2 dalam pilih produk

Oda-オダ said...

waaahhhh kagum2 aku baca korang punya produk...emm aku..huhu

kulit aku pakai > neutrogena (tp aku ingat nak tukar loreal sbb dah boring pakai neutrogena tu), make up aku xpakai..perfume n lip bam aku pakai body shop punya...pastu barang2 lain..shower, bedak etc aku pakai baby johnson..aku pun xingat nak eja camna- huhu aku perasan aku baby lagi(^_^)..suplement aku xde sbb aku xsuka mkn2 benda2 yg macam ubat ni...kalo ada pun mst aku lupa nak makan..hahaha

aku pun sama amik benda2 yg aku rasa terjamin jek..kalo produk yg xpernah dgr nama dia aku xbeli la..

cHuCkyMaRine said...

no komen..aku komen next post...huhuh...

Yazid Husain said...

wah aq rasa orang ramai mcm kena SIHIR je apabila J-Card

Yazid Husain said...

org sekitar tmn U terkena jerat Kapitalisme JJ

Anonymous said...

bagus laki amik tau hal2 nie...elok utk long term gak kn...

aku sendiri pun kdg2 x tau ape y as a woman shud noe...

cume aku bkn type y spend byk semate2 nk nmpk cantek n sehat...amalkn hidup sehat...kawal pemakanan...n penting hati mau happy n positive...

unlike faith...can see from her post kinda 'high' stuff gak...
aku juz pki scrub st. ives...twice perweek...pastu byk minum air...n cuci muke selalu...x susah cuci...mase amik wudhu' tue kire cuci la kn...kalo ader function br apply sket kryolan stick...n tempek sket bedak kose...lipstik x yah...sbb org ckp natural lips aku dah cukup...hehehe...mekap x pki...so most Mac y aku beli...tersimpan utk event2 y agak sakan...sembur sket lolita...dah siap...simple je kn...n bajet gak la...y penting sumer tue thn lame...n alhamdulillah...aku x bergantung pd alat2 dunie nk jage kesihatan diri or penampilan... ;)

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena