Monday, June 16, 2008

Miskin?.. itu sudah pasti.. Nikah? cari iklan cina buta..

nilai empat titik perpuluhan.........
Rm2.70x11=29.9997
30-29.9997=0.0003

membaca Malaysia kini.. dengan tajuk Minyak: Lebih ramai jadi miskin

'Kenaikan mendadak harga minyak sejak 5 Jun akan menjejaskan sasaran kerajaan untuk menghapuskan sepenuhnya kemiskinan tegar menjelang 2010, kata beberapa penganalisis ekonomi.

Mereka yakin kenaikan harga petrol sebanyak 40 peratus dan diesel pula lebih 60 peratus pasti memberi kesan negatif terhadap rancangan itu walau menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Amirsham A. Aziz pada April lalu berkata beliau yakin kerajaan akan berjaya mencapai sasarannya menghapuskan kemiskinan.'

hapus? mana hapusnya? bertambah melarat adalah.. abihlah.. ramai yang buat side income.. tak larat la nak tumpu kat satu kerja sahaja.. blog ni side income jugak ape.. kuikuikui.. pekerja kerajaan.. kamu guna duit rakyat.. hati-hati ya.. jangan tak jalankan tugas... kang haram jadinya..
kamu makan duit itu...

tengok utusan pula.. 11 pasangan nikah serentak untuk jimat kos JOHOR BAHRU 15 Jun – Dalam keadaan kos hidup yang semakin meningkat pada masa ini, seramai 11 pasangan pengantin di sini hari ini mengambil keputusan untuk berkahwin secara serentak....

ha... kan best tu.. tapi sekarang dengan keadaan kos hidup yang meningkat serta batin yang meraung-raung.. aku pun cari alternatif lain.. nikah cina buta.. kuikuikui

aku sebenarnya nak cari iklan 'gadis sunti untuk disewa' atau 'lelaki cina buta dikehendaki sehari' er... ada sesapa mahu aku jadi cina buta? bayarlah ea.. service charge dan hidden charge sekali.. layanan terhadap isteri yang dikenakan talak 3 sungguh special.. atau tak mahu layan lansung.. harga special gila.. RM 5k kamu sanggup? satu hari 5K.. kalau langgar kontrak.. didenda RM 10k(gurauan berkias maksud bersepah)

2 Comment and put their link:

Oda-オダ said...

giler aahhh ko kucai...ckp pasal kawin..ko pg tak tie kawin nanti??

A t i Q a h said...

oit. oit. apa kes nak jadi cina buta ni. hohoho

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena