Sunday, June 22, 2008

Duit syiling 1971, kucing,penyepit baju dan diy booster

'cai.. kau tahu tak.. ramai yang nak duit syiling 1971..
aku cari hampir 3 tahun.. ni baru jumpa.. ' kata man sambil menunjukkan duit syiling dua puluh sen milik beliau yang hitam.. aku ini pantang dicabar.. aku terus selongkar botol simpanan duit syiling.. 'peh.. betul lah.. susah gila nak jumpa..' balasku


seminggu selepas itu.. 'ayang.. ni duit topup erin semalam..' kata si gadis.. sambil menghulurkan duit.. 'aik.. ada duit syiling... peh.. 1971... lucky.. lucky' Kucing adalah seeokor mamalia yang comel... ia juga degil.. dan manja.. ia menyebabkan aku geram...penyepit baju.. ia seeloknya disimpan atau dibiarkan di ampaian baju.. itulah nasib si penyepit baju
apabila kamu hangin dengan broadband celcom yang tak stabil kebelakangan ini.. dari download speed 150kb/s-200kb/s kepada 12kb/s-30kb/s
aduhai.. kenapa lah kat taman universiti ni problem? surfing? memang tak jadi hal.. yang jadi hal.. bab-bab mendownload... kena sekat ke? aku langgan sebab aku nak download.. kalau surfing baik aku guna internet rumah jiran.. lagi laju.. coih....

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena