Tuesday, June 03, 2008

Best dan bersyarat.. sedapnya

Impulse 2008, memang macam celaka..
aku ingat cita makhluk asing.. rupanya cita orang dewasa..
chait.. terkena aku...

memang la impulse tak keluar kat Malaysia..
tadi aku download lain plak.. The Hive 2008..
ntah korang dah tengok ke belum aku tidak tahu..

baru laju skit connection internet 3g aku.. sebab double wi-fry..
boost kaw kaw punya...
aku nak tangkap gambar.. tetapi malang lah..
sama ada aku terlupa aku letak kat mana kamera aku atau hilang..
papehal.. itu dugaan..
hidup ini memang palat.. tetapi esok masih ada...

'tapi bang.. aini tak pernah buat apa yang abang tuduh.. jiwa aini hanya ada abang..'
damn.. skrip novel cinta itu tidak berguna untuk aku... aku terus membaca lagi di MPH..
2 urut refleksi.. aha.. ini memang berguna... aku cari lagi..
kamus jepun-bahasa malaysia.. ahh bosannya..
huhuhuuhu.. best best.. aku delete suma cita satu kaler aku.. niat aku download benda berfaedah sahaja.. yeah.. dari free space=3gb ke free space 15gb.. 12gb satu kaler.. gila..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena