Wednesday, August 23, 2006

Malam tadi.. Prison Break season 2 part 1

Malam tadi aku menunggu buger siap.. berger ayam 3
aku ngan raja bersabar menunggu
kelihatan pancaran cahaya ultra ungu kelua di mulut raja
terdapat 2 bendera Malaysia..
Keingingan untuk melihat aksi aksi scorfield(prison break) meluap-luap

tak saba.. cari makanan ringan dulu.. :D















Gambar di bawah menunjukkan aksi jeweng aka Nazri
yang bertanya tentang resepi makanan dari brader(sebaya je nampak)
















bang buat baik-baik a... tak elok tak mau beli :D

















jeweng ngan raja kuar sambil berbual pasal ntah ape ape...
aku dah tentu la tak saba nak tgk prison break...

















gambar dibawah mengatakan.. weh.. tolongla.. aku bukan mawi :D
no komen ok... no komen

6 Comment and put their link:

Fairuz said...

ei.. kamera ko tu yang tak power. apahal nak kate mulut aku bersinar lak?

فيصل said...

a ha ha ha.. mouth effect.. la.. selalu terjadi dulu iris effect dimana mata menjadi merah... :p

Fairuz said...

mata jadi merah sebab sakit mata. mata jadi kuning sebab banyak isap rokok. mata bersinar sebab kamera tak power.

wahahahaaa larriiiiiiiii ©

فيصل said...

lari elok-elok kang jatuh kang :D

Fairuz said...

silap besar la kalo aku jatuh ;p

فيصل said...

jangan risau.. sume telah ditentukan.. ko dah berusaha untuk elak.. tetapi ia tetap terjadi.. ada hikmah di sebalik sesuatu kejadian..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena