Monday, June 25, 2007

Mimpi lagi ..

Malam tadi makan nasi goreng biasa telur mata..
spirulina 2biji ngan tongkat ali petani 2 kapsul

aku terus tertidur...
aku mimpi jumpa Din...
die kata nak jadi expert outsource dalam membaiki
saluran yang bocor di dasar laut..

kami pun pergi...
aku x ingat ngan sapa aku pergi...
laut membiru...

aku anggap aku,x dan y yang pergi
sedang x cek saluran kat dasar laut tu..
aku tgk keindahan laut...
best best...
biru+hijau+warna batu karang

tetiba je ada ikan jerung...
y mencampakkan ikan sardin(tuna) aku rasa
kat jerung tu...
abis... abis.. darah darah tuna tu
berselerakan kat dasar laut tu..
y bleh gelak gelak kat aku(camne die gelak dalam air??)
aku dah gelabah dah...(ko bayang kan anjing... duk dalam air)
ibarat aku takut jerung tu..cam takut anjing..

pastu keja setel.. x plak campak ikan tuna(mane die dapat ntah)
perghh... ramai plak ikan jerung datang...
kitorang terus nak naik atas(kapal atau pelantar minyak agaknye)
ada problem plak...

x,y dan aku terus ke dasar... ala. yang berpasir...
tetiba ada ikan jerung mutasi
datang.. perghh.. ganas

die menghidu x, lalu y campak lumut(atau rumpai laut)
yang melindungi tangan aku ke x...
kepala x hampir digigit..

pastu.. jerung jadi orang..
ape nih.... tadi aku ingat cita ni...
aku cuba ingatkan lagi...
huahuahau

4 Comment and put their link:

Anonymous said...

ni msti tido tak gosok gigi nih!

Fairuz said...

wah.. makan malam semalam sampai terbawak bawak dalam mimpi ke ape ni

abeming said...

smalam aku jumpa ani...sedih jek tgk ko takde...keh3...aku cakap ni saje nak buat ko jeles....hahahaha

فيصل said...

hehehe.. x jeles la... ape barang jeles jeles ni(kataku sambil mengigit tetikus ditangan)

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena