Wednesday, June 27, 2007

Luahan perasaan...

.....
Ku jejak jalan yang berliku
Membara jiwaku memburu impian

Ku renang lautan gelora
Biarpun tersadai di hujung dunia

Akan ku rempuhi segala rintangan
Biarpun rebah ku bangun sendiri

Akan ku genggam biarpun hitam
Menjadi milikku

Ku mula dengan langkah ini
Menuju sinaran yang abadi…
.....

redha ngan sume kehendakNya
sapa yang mengetahui kiasanku
sila komen dengan penuh kiasan.. :)

8 Comment and put their link:

uNdEraGed gUrL said...

hehehe..tau sgt la wahai loterian..

فيصل said...

ni nape pk negatif kat aku nih...
luahan hati tu... uhuhuh
sori asyik dc aje ym. x dapat nk berym

f a wildchild said...

jangan risau. dah tua nanti, kite akan melihat semula waktu dibelakang kita dengan penuh gelak dan ketawa.

uNdEraGed gUrL said...

alaaa ilek la cai.. aku gurau je.. takde pikir negatif pn..huk8

aku nye ym pon mengong gak..

فيصل said...

tq tq... akan ku lihat dan genggam pengalaman di waktu yang lalu sambil berjalan maju ke hadapan

hehehe.. sori.. aku teremo...
ada kena sesikit hehehe

f a wildchild said...

jadikan pengalaman yang lepas tu sebagai landasan untuk maju kehadapan.

normal la manusia buat kesilapan and menerima dugaan besar. we are humans. just fikir orang yang berjaya menghadapi dugaan itulah yang menjadi contoh kepada mereka yang lain untuk terus hidup :)

Mohd Yazid Husain said...

wah

f a wildchild said...

wah wah wah...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena