Thursday, June 21, 2007

Aduhai.. betik....

rumah sewa kami yang best..
hi hi hi hi hi (efek seram)
















Betik adalah kucing kesayangan aku...
die ni dah wat rumah aku dibenci jiran-jiran

rumah jiran la tempat die melabur..
adeh adeh...
sesapa ada solution tlg bagitau...

aku taknak rumah sewa kami dibakar oleh jenjiran
huhuhuhuh

betik ni jenis batu api...
aku rasa batu api ni laga laga antara 2 pihak...
die lagakan kami ngan 2 jiran...
kiri kanan dah jadi musuh dah..

damn betik...
ko jgn la berak kat 3 rumah depan lak..
mampus aku kena anta ko balik utm nih..


















Betik ooo betik
time ni die main lidi ngan embhone
dasar pemalas... aku teringat kawan baik aku pernah cakap
dasar lelaki.... ush ush ush.. marah tul die..

















wah.. ubat faisal.. baik untuk kanak kanak.. hehe
iklan ini dibayar hehehe

















jusco tutup.. tenant/tenent/ntah ape ntah
buka

eheheh... aku tukang jawab.. sebagai pak gad
yang menjaga berdekatan dengan papan tanda tersebut

3 Comment and put their link:

Anonymous said...

dulu org tua2 cakap...
klo kucing tu 'dasar buang najis merata or bersepah'...

ko amik lidi.. then ko ukur ekor kucing tu.. pahtu.. patah kn lidi tu ikut panjang ekor kucing tu.. then buang lidi tu dalam lubang tandas...

nati dia akan berak kat toilet.. mencangkung macam manusia.. tiada lagi berak kat merata2...

selamat mencubaa..

petua ini terbukti berkesan.. sebab kwn2 aku da buat kt kucing dia..

فيصل said...

hua.. betul ke?

Yazid Husain said...

betik buat umah kami berbau

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena