Friday, June 15, 2007

Cerita Seram... semalam

Semalam aku surfing.. nak tajamkan skill kononnye..
download itu download ini.. tgk exploit terbaru..
sume sume...

pastu aku tgk jam....
kul3... aku stay lagi.. sampai kul 5

pastu aku balik....
seram gak.
aku lalu jalan shorcut...
gelap gila...

adoi.. aku rasa x sedap hati..
naluri aku mengatakan ada 'benda' mengikuti
aku memula slow...

pastu aku terjeling skit.
aku nampak menda hitam kat belah kiri aku...

ish.. meremang bulu roma aku..
aku wat wat cool
aku tgk balik.. bila sampai tangga aje..
ada kucing.. ish... cantik gak kucing nih..

tapi seram gak...
apesal die ikut aku...
aku terpikir.. kat mane la aku jumpa kucing ni...
aku pk baik aje la... mungkin.. die nak turun tangga

sampai je kat tempat parking...
die ikut aku lagi.. aku laju...
die pun laju..
dalam hati aku..."eh apehal lak nih"
"mampus aku"
aku hampir nak berlari...

tapi naluri cool aku tetap ada..
jalan slow balik... amik nafas turun nafas...

sampai je kat jalan yang disinari cahaya blok m05
la.......... rupenye betik.....
balik je.. aku ngan betik bawak semut... syot..
betik berubah warna bila dalam kegelapan agaknye..

memang kena gigit semut aje aku ngan betik...
sampai ke pagi
dua dua laju.. pakai redah aje...
abih kaki tangan... syot.. syot...

moral of the story :
tgk lelama apa yang mengekori anda

3 Comment and put their link:

Anonymous said...

hehehhe.. msti ko berdebar giler kan... kt blog je cam cover2 skit. biar napak berani skit. hi8..

Fairuz said...

wahaha. apehal seram gile cite ko nih..

فيصل said...

seram dow... betik tuka warna.. gila.. aku nak lari je time tu.... tapi wat wat cool sebab kalo aku lari.. aku confirm jatuh.. sebab x nampak mana lubang.. sebab.. kalo bayang melintang.. aku paling takut gila.. aku ingat cam lubang

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena