Monday, April 02, 2007

yeah

hari ni aku agak berangin taufan...
tima kasih pada yang membantu mengformatkan kom opis
damn to ikon tebuan...

aku baru lepas format.. pastu driver hp lak x dak...



ni kena download sesatu...
dari 8.30 aku godek godek..

10.30 gak aku dapat main internet.. :(

mata kanan: 375 mata kiri : 425
berat:49 kg tinggi:164 cm
BMI: (49/1.64)/(1.64)
atau BMI.VBS
================cut here================
dim tgi,brt,c:tgi=1.64:brt=49:c=(49/a)/(a):msgbox c
================end cut=================

18.218@18.22
BMI Weight StatusBelow 18.5 <----- damn.. i'm here...kena tambah 5 kilo lagi nih... Underweight
18.5 - 24.9
Normal
25.0 - 29.9
Overweight
30.0 and Above Obese
B.M.I untuk kucing masih tiada... kalo ada..
sila bagitau aku.. aku nk tgk keadaan betik yang debab
"there is no body-mass index for obesity in cats"
dipetik dari link google pertama sperti biasa..
ym jahanam hehehe..
letih aku tuka connection preference dah lenguh dah..

2 Comment and put their link:

abeming said...

kucing ko 40x debab dr ko...aku rase sok2 ko yg kena tindas ngan kucing ko...hahahaha...biaselah anak kalo dh dimanjakan sangat pijak kepale la nanti....

Fairuz said...

tahnye. aku setuju dengan abeming.

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena