Thursday, April 05, 2007

down to the ground for 24/7

down to the ground for 24/7.. moody kalahkan pompuan period
ego aku dahulu dibaluti keegoan yang baru..
my sadness week in my life :(

1: Server
aku tunggu.. bagai nak mampus..
sambai beruban rambut aku tunggu server
hari selasa sampai.. server aje.. OS x da...
orang tu cakap.. esok atau lusa..
rabu atau khamis

2: OS
ni lagi lama aku tunggu..
dahla beruban.. campur lak tensen
makin tensen aku
depan memember aku jatuhkan ketensenan aku
kenkadang lepaskan indirect
syukurla dapat member tahan gurau

3: Celcom
aku kena tipu pospaid... kena baya RM 64.00
damn.... damn....
semalam pegi taman tasek.. pi center die..
haram betul bukak sampai kul 5

4: kereta yazid
semalam accident... keta kancil langgar myvi(keta yazid)
"damn..... ni kali ketiga" katanye separa menjerit

5: amik part time develop vb+now sms.
dapat la upah serat... setel terus utang bilik+utang memember
pastu amik upah develop pars 07
damn.. aku wat dua kerja.. RO ngan freelance
paling banyak songeh adalah freelance..
damn tul la.. kena pilih pelanggan yang bebetul nih..

6: adik
adik aku kt kolej negeri demam plak...
semoga cepat sembuh... jangan paksa diri..
take care

7: pergi jumpa Dr nora..
die suh pegi jumpa kak nor d07
kak nor d07 suh jumpa kak julie hep
sampai sana.. aku balik dgn hampa..
kak julie x da
damn.....

8. sampai fac.. nak gi jumpa dr nora
dr nora x da...

damn... :(

map dota 6.43b AI x jumpa plak.. damn..
baru nak lepaskan tekanan

aaaa..
kem anuar C&C III esok aku lepaskan tekanan..
monoq demam... semalam selsema+gembira..
aku tensen hari ini...

mengenang nasib diri ini..
nasib baik akak cashier kat meranti bleh
hiburkan aku...

kepada yang tensen+busy kehulu kehilir menyelesaikan masalah peribadi+opis
welcome to the club...

akhir kata salam offline buat seketika..
segala kasar bahasa harap dimaafkan
mahupun nyata dan maya(masa ym)

11 Comment and put their link:

Anonymous said...

relax2...ko mandi lame2 skit.. sejuk skit emo ko tu..

Rinie Yusof said...

rileks ar...

Fairuz said...

weh. jom kite g mandi bunge. mandi kat bawah jambatan sungai melake.

cHuCkyMaRine said...

aku sokong 3-3 komen kat atas tu..cool2..tu sume dugaan..

abeming said...

............

abeming said...

.... -- -- -- / .- -.- ..- / .-. .- ... . / -. .- -.- / -- . -. --. .- .-. .- -. --. / .--. .- -.- .- .. / -- --- .-. ... . / -.-. --- -.. . / .-.. .- / .--. .-.. .- -.- .-.-.- .-.-.- .-.-.- -.- .- ... .. -.- / ... ..- -- . / --- .-. --. / - . -. ... . -. .-.-.- .-.-.- .-.-.- .... . .... . .... .

فيصل said...

Yeah OS sampai petang nih :D yea yea yea

Anonymous said...

apsal abeming tu...

abeming said...

ish xkan korang xtau aku taip hape...hmm fa mesti tau pylah...chai pon...kalo xtau mcm mustahil jek...

Fairuz said...

.... -- -- -- / .- -.- ..- / .-. .- ... . / -. .- -.- / -- . -. --. .- .-. .- -. --. / .--. .- -.- .- .. / -- --- .-. ... . / -.-. --- -.. . / .-.. .- / .--. .-.. .- -.- .-.-.- .-.-.- .-.-.- -.- .- ... .. -.- / ... ..- -- . / --- .-. --. / - . -. ... . -. .-.-.- .-.-.- .-.-.- .... . .... . .... .

= nak mandi bunge gak :p

abeming said...

hik hik hik..tu petik namenyer...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena