Wednesday, April 25, 2007

Tafsir Mimpiku

aku tertidur dengan lenanya selepas melihat cita
"Blood Diamond"

I am You Never See Me
TIA
RUF

perghh.. diamond punya pasal..

aku tido pastu aku berada disatu kawasan yang berteknologi hebat..
tiada lakaran bentuk muka bumi menggunakan pensel di atas kertas..
mereka menggunakan teknologi mampatan...

ibarat bumi dipotong-potong...
bahagian yang mempunyai mineral jelas kelihatan..
aku sempat memegang salah satu hasil mampatan...
aku ingat time tu adalah aluminium..

bertompok-tompok ngan tanah..
pastu aku masuk ke dalam satu kapal(ni x tau kapal angkasa
ke kapal terbang) tapi time tu.. juruterbang pengsan.. aku tgk
member lama aku pun join sekaki dalam ekplorasi tu

nama member aku jalut aka jali... anuar piji pun ada
perghhh... aku sempat tegur diorang...
kapal jatuh ke dalam laut...

terpaksa buka pintu kecemasan... air masuk.....
bentuk muka bumi time tu macam lakaran dibawah ni


-----l {--------------------}
-----l~~~~~~~aras laut~~~~~~[__kapal kitorang___]
------l
------l-----l
------------l air jernih gila warna kemerahan
------------l
--------------l
----------------l
-------------------------------------dasar laut
--------------------------------------

time tu terpaksa idupkan enji utk pergi ke tepi..
aku tgk semua takut lompat.. aku memang seronok air laut yang jernih ni
aku lompat terus dan buat kuak lentang(skill kegemaran aku)
tetiba diorang bersorak.. dan suma amik keputusan wat menda yang sama..

time tu dah x suspen sebab suma macam orang gila seronok nak mandi kat laut..
perghh.. ni jernih nampak dasar..

aku rilek... duk diam.. pastu aku tersedar...

monoq kejut aku..
sakit gila kepala aku..
badan sakit sakit..
pinggang sakit..
penangan pengalaman semalam..

adui.. gila... letih gila..

tafsirkan mimpi aku..

4 Comment and put their link:

Fairuz said...

ko banyak membazir mase dengan bermain game dota (?) tu sampai terbawak bawak dalam mimpi. main game sampai tak ingat kawan. main game sampai ko dah terasing dengan dunia realiti. yang ko tau, ko dan game ko tu sahaja. 2 orang yang dalam kapal terbang tu bakal melihat kejatuhan ko sekali lagi.

bangun, badan rase letih giler sebab minda bawah sedar ko tu. mimpi ko tu la.

sekian. nanti aku komen dengan lebih panjang lebar lagi kalo aku ade masa and idea. weh, think +ve wei.

abeming said...

ko tido xamek air solat + xbasuh kaki + xbace doa.....kuheh3

Anonymous said...

ko terlalu taksub pd mimpi..hehehehe.

Rinie Yusof said...

mainan tido jea tue..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena