Wednesday, January 17, 2007

aku amik gamba eksan..kenangan lama




















gamba kami waktu muda-muda dahulu
thanks eksan... i steal from your blog.. >(:)










thanks ayo.. for ur pic
ni Ayo nama die.. seorang pemuda yang kacak,
tampan dan digilai ramai gadis.. hehehe..
nak no tepon pun aku bleh bg..
promote ayo hehehe

3 Comment and put their link:

Jauze said...

Markod aa yg plg smart... pakai kemeja ngan suar slack tu nak tgk bola...haha

Jauze said...

Aku igt lagi mase ni tgk match Malaysia - Singapura.. 0 - 0 je.. bile tgk secara live mmg tensyen gile.. abis aku kutuk semue player.... yg plg x tahan penalti Hardi Jaafar melambung kuar.. mcm sial sgh..

فيصل said...

"wei.. ko sapa".. aku teringat ada sorang pakcik tu tanya pemuda yang menyinar pada awal-awal.. bini die wat wat tau pasal bola.. asyik kena counter je ngan laki die.. adui.. moral of the story.. jangan wat wat tahu

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena