Thursday, January 18, 2007

Aku mendeclare perang...

aku hangin gila hari ni...
menyirap aje...

aku terus x suka orang wat wat tahu..
tolongla.. jgn memalukan diri sendiri..

kalo x tahu cakap x tahu..
aku bleh ajar...

jangan risau..
x danyer aku nak ejek..

ni terang sampai aku ngantuk..
wat html guna power point la..
kena guna frontpage ajela..
x bleh guna dreamweaver..
x bleh nak run..

nak run apenyer?html letak ajela kat public html tu
tau la die detect index.html
nak tegur pun.. lantak ko la..

pening kepala aku aje..
kalo dah nama template..
memangla x bleh nak update ke database..
nama pun dah templat..
dummy aje..

sekian bebelan pepagi buta..
singkapan hidupku di pagi hari

2 Comment and put their link:

circleinspoon said...

aku tak tau

فيصل said...

bukan bukan . ko takpe. ni die tunjuk tau sue.. itu yang aku tensen..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena