Tuesday, January 23, 2007

Masa untuk Berubah















wtf.. zone-h? hacked by????
omg omg omg omg .. i'm shocked....
this tragedy will trigger a New age of fame..

yeah monoq..aku tunggu ko datang ujung minggu ni
aku dah kemas bilik khas untuk ko
tapi semalam dah jadi tempat orang main kitab 52
main royal aku menang :)
main declare aku kalah teruk

teringat cita
'just my luck'

aku teringat satu cita yang membawa kepada satu teori

cerita ini dari FA aka Raja

"pada suatu hari.. ada empat rakan yang suka mabuk-mabuk
kebetulan esok ada kuiz.. mereka pegi klubing.. minum-minum
x tentu hala.. keesokan harinye.. mereka terlewat hendak
pergi ke kuliah untuk mengambil kuiz.. mereka merayu dan meminta
jasa baik pensyarah untuk membenarkan mereka mengambil kuiz..
dengan alasan tayar bocor.. jadi terlewat.. excuse granted..
so.. pada esoknye mereka mengambil kuiz tersebut..
pensyarah berkata.. ada 2 soalan..
soalan pertama bernilai 5 markah..
1+1=?
mereka dapat menjawab dengan tepat sekali...

ok.. pensyarah itu mengarahkan mereka duduk di 4 bahagian berasingan
ni soalan kedua yang bernilai 95 markah..

tayar manakah yang bocor?

damn..."

moral of the story: kalo nak menipu, rancanglah dahulu, hati-hati..
wahahahahaha..28x(tiru style farah)

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena