Monday, May 21, 2007

penat gegila...

server jahanam sebab x dapat memasuki network.. damn
celcom sungguh bertuah.. mak aku kata dah sampai surat
kena baya 20 lebih..

mengadu kat kawan baik aku si chucky cpu x leh on..
x tau nak cakap kat sapa.. hahaha
pastu aku ngadu kat monok plak pepagi time die nak g keja..

aku pun menyusahkan zahri.. memula menyusahkan anuar sidek..
mintak tlg singah bersatu jaya cari screw driver ngan berus cat.. pastu
pi century.. beli power suply.. apehal ntah cpu aku.. x cukup karen ke ape..
x leh on..

ok.. dengan selamba aku masuk lab student... hehehe.. papehal menjawab la zahri..
hari ni beli makana betik.. pergh.. betik demand frieskis 15 hinggit.. mak aih..
3 hari belanja makan aku
tapi xpe.. aku nak cari kucing siam betina nak kawin kan dua dua ekor tu...

ok... nak setelkan cpu yang x leh on

2 Comment and put their link:

Fairuz said...

taknak bagitau server jahanam sebab ape? hehehehhe

فيصل said...

wahahahah.. aku godek.. pening aku.. lain gile dari windows biasa... pastu datang la pakar² tolong repair.. x dapat gak.. yeah....

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena