Wednesday, May 23, 2007

mencari


kalo ada jumpa budak camni bgtau
dapat tangkap gamba die jadi la..
ni konno asami morning musume..
tapi nak cari yang version melayu
muka die macam pernah aku nampak la...
org melayu muka artis jepun ni...
sapa ea... hehehe.. pastu baru
aku dapat bayangkan jumpa artis jepun depan mata...
wowowowow

3 Comment and put their link:

Anonymous said...

anak sape la ni... klo muka cmtu.. aku ade la terserempak ..satu bas ngn aku... pakai tudung..takde la freehair...

فيصل said...

wowowow.. artis yang aku sukai ni.. minat je la... pastu tangkap gamba.. kalo die ada tangkap gamba eh...aku nak kumpul version my yang iras-iras jp

circleinspoon said...

wah...morning musume.
ni musti ada dw banyak vids dorang nih..
aku pn ada la beberapa...
yg best: osaka koi no uta, sakura mankai, story of bright girls, wah, banyakla!

nanti, kalo aku ada jumper, aku tlg amek gambo utk ko.
haha

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena