Thursday, November 09, 2006

wuhuhu .. gamba raya

Ni bergambar ngan adik-adik aku di pagi raya....














ni ngan Aini
















ni ngan Ija















Nii ngan Aini















ni ngan ita..

selepas berbuka last....
kisah malam raya.. 12.00 AM= 1 syawal
baru nak tgk
perkara yang tak dapat dilupakan...


Zali: menyediakan juadah beraya untuk hari raya pertama...
tima kasih.. gurauan serius...





























ni bakal DR.. sakit puan bleh jumpa.. pengkhususan bidang tu..
aku banyak belaja dari die.. dan dah belaja menjahit orang pas bersalin dah
dan aku tahu HAKIKAT bahawa bini menjadi eksperimen di HUxx
aku kalo dah ada bini.. baik aku cari hospital yang x da HU depan die :)





























9 Comment and put their link:

burung_jenjang@k9 said...

tinggi eh ko rupe2nye? aku br perasan setelah berkwn dgn ko utk sekian lamenye hehehe...

btw, HU tu ape?

cHuCkyMaRine said...

aku nak gmbar adik2 ko yg lelaki yg comel tu..igt haris je..lain x igt dah .bkn adik ko ramai ke..tunjuk laa sume abg long oi ;p

fa-ya-sod-lam said...

HU==Hospital Universiti

burung_jenjang@k9 said...

o

burung_jenjang@k9 said...

ei pesal ko wat muke control?

ahaha klakar ah...

ahahahahahahahahaa

fa-ya-sod-lam said...

mesti la control.. apela.. adik-adik aku dah besa-besa sume.. dulu last aku tgk kecik aje..

hu hu hu.. biasala.. dah lama tak jumpa.. ntah bila la nak jumpa.. sorang keja.. sorang lagi kolej..

abeming said...

Sesungguhnya aku daftar mende alah ni adalah semata-mata karena untuk menyatakan bahawasanya aku telah jatuh cinta dengan IJA...

Restuilah kami..Abang Kuchai...

Hehehehehe...

burung_jenjang@k9 said...

weh, sape kat atas neh? tetibe muncul makhluk yg x dikenali... sapekah?

hahaha

fa-ya-sod-lam said...

AJAL dan JODOH PERTEMUAN di tangan TUHAN... USAHA... tidak salah berusaha... p/s sarmi.. bg a gamba adik ko... ai.. apesal la aku miang tetiba ni...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena