Monday, October 23, 2006

Aduh... sedih aku....

nak anta kad raya.. penat-penat wat... tapi cc ni secure sangat..
security tinggi.. double trap door punya konsep... aku rase
die log...

panas.. hati aku panas...

pasni cari cc lain plak... demi nak anta kad raya...
khas untuk seseorang... :)

cc melayu tutup, india tutup.. cina bukak.. tapi hampeh...
he he he.. bia die tgk ape aku taip..


ok.. papehal... aku ucapkan..
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

5 Comment and put their link:

cHuCkyMaRine said...

huhuh..jgn laa sedih..wah2 ko beraye sakan ek...bile nak dapat duit raye dari ko ni...tahun ni aku paling rajin la..sedare ramai betul yg datang..sekali datang selori..abis kasar tangan i memasak ;p...

فيصل said...

ala.. tangan u kasar.. aku telinga dah hangus dah kena leter... sume bg pedas membakar nyer sindir.. kira.. sekali kena down trus.. sekla datang 2,3 keluarga.. adas sepupu yang sindir.. perghh.. haru aku...hati aku suh balik u.. balik utm...

فيصل said...

*sekla=sekali, *adas= ada banyak

cHuCkyMaRine said...

tq attcah kan report aku...ade yg missing..chapter 2 kot..nanti aku check

فيصل said...

aku dah anta dah.. jangan risau..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena