Friday, November 24, 2006

A simple as ABC

ngantuknya ....

apabila x da keja...


BUZZ!!!
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: uit..
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: ko ada x ni..
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: aku bjaya wat inject kat cyberubp.utm.my
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l:
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: username : xxxx [cencored]
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: password : xxxx
[cencored]
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: go on as xxxxxxxxxxx
[cencored]
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: sql inject
rmfairuz: assalamualaikum
rmfairuz: oh
rmfairuz: ade
rmfairuz: ade
rmfairuz: hehe
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: aku rasa nak upload crack.. first of all pakai la.. memana proxy
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: phproxy aje..
rmfairuz: upload la virus
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: wahahahaha.. aku nak jadi baik
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: wat jahat dibalas jahat beb
rmfairuz: TPU
rmfairuz: leh ke pakai proxy?
rmfairuz: sebab tu die just intranet kan?
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: skang x nak susahkan orang lain.. baik aku wat xxxxxxxxxxx cencored xxxxxxxxx
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: aku x cuba lg
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: aku syorkan aje..
rmfairuz: tak leh le
rmfairuz: phproxy 4, 5 cgiproxy
rmfairuz: sume tu tak leh
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: oh.. ye ke..
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: bg je la bug tu atas nama myvwa
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: credit to you
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: kita letak nama kita berdua(nama gelaran).. untung² dapat jadi pegawai sistem maklumat..
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: angan-angan mat jenin
rmfairuz: Laman ini dicapai melalui Proxy : 161.139.216.46
rmfairuz: ceh
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: buat satu fail *.txt
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: upload cakap ada bug
rmfairuz: ler
rmfairuz: ko la buat
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: on my way
rmfairuz: ko yang discover
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: ayat first aku saya terlebih dahulu meminta maaf
terdapat masalah....
rmfairuz:
rmfairuz: aku dah install visual studio 2005 professional
rmfairuz: msdn library
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: perghhh genuine katekan
rmfairuz: windows ddk
rmfairuz: banyak giler
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: saya terlebih dahulu meminta maaf di atas
semangat ingin tahu...

saya ingin cuba mendaftar sebagai uploader
dan saya dapat kesan bahawa terdapat
masalah yang berada pada laman web ini
ia terdedah kepada bypass dengan melakukan
sql injection pada

http://cyberubp.utm.my/xxxxxxxxxx
[cencored]

dengan
username: xxxxx
[cencored]
password: xxxxx
[cencored]

saya memohon maaf.. dan saya berharap pihak tuan
dapat membetulkannya

diharap pihak tuan dapat mengatasi masalah itu

sekian terima kasih...
rmfairuz: berat giler komputer aku
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: yang benar.. altf4 / myvwa
rmfairuz: letak name ko kat dalam file tu dengan no matrix
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: me not a hacker
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: gila..
rmfairuz: fame untuk diri ko
rmfairuz: untung2 name ko naik kat fakulti
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: aku email aje la...
rmfairuz: ape gile lak
rmfairuz: white hat
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: a ah ek.. security analyst la plak..
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: my chance u too
rmfairuz: letak name ko je
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: saya terlebih dahulu meminta maaf di atas
semangat ingin tahu...

saya ingin cuba mendaftar sebagai uploader
dan saya dapat kesan bahawa terdapat
masalah yang berada pada laman web ini
ia terdedah kepada bypass dengan melakukan
sql injection pada

http://cyberubp.utm.my/xxxxxxxxx

dengan
username: xxxxx
[cencored]
password: xxxx
[cencored]

saya memohon maaf.. dan saya berharap agar
pihak tuan dapat mengatasi masalah itu

sekian terima kasih...

altf4_numeric@yahoo.com


rmfairuz: banyak ape hacker yang jumpe exploit letak name diorang betul (nak claim fame)
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: ala.. xpe kot.. low profile skit... dah segan la..
rmfairuz: ...
rmfairuz: up 2 u
rmfairuz: takpon ko ugut letak nickname ko kat public. kot tak, ko sebar discovery ko kat public (ni style sorang mamat yang dapat jumpe hole kat yahoo dot com)
rmfairuz: haha
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: hu hu hu.. x pe la.. pasni aku pun wat sistem.. kang orang hack.. sedih plak aku..
rmfairuz: aku nak restart komp aku
rmfairuz: dah super lembab dah ni
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: saya terlebih dahulu meminta maaf di atas
semangat ingin tahu, saya tidak berniat untuk merosak,
dan saya tidak membuat apa-apa kerosakan.

saya dapat kesan bahawa terdapat
masalah yang berada pada laman web Tuan
ia terdedah kepada bypass dengan melakukan
sql injection pada

http://cyberubp.utm.my/xxxxxxxx

dengan

username: ' or '
password: ' or '

dimana sesiapa sahaja dapat menjadi uploader

saya memohon maaf.. dan saya berharap agar
pihak tuan dapat mengatasi masalah itu

sekian terima kasih...

ilmu amal kerana ALLAH

HAKIKATNYA semua datang dari ALLAH..
sebagai pengajaran untuk saya dan semua..

altf4_numeric@yahoo.com


l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l l-l-l: wokeh.. restart

4 Comment and put their link:

Fairuz said...

Sabtu, 25 November 2006
1:09:25 Pagi


still tak de perubahan... :(

Fairuz said...

eh.. rupenye aku dah boleh bagi komen pakai blogger beta. hehe..

فيصل said...

biasa la.. kalo dah malas... standard.. ceh... gomen memang camni... x cek email kot... kalo cek.. ntah ape la diorang tuduh.. x guna btul...

فيصل said...

ahahahah.. baru nak cek.. ari selasa baru nak cek..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena