Sunday, October 01, 2006

An another memorable gift ...


























































Terharu aku... ada satu hadiah diberi oleh seseorang
Tima kasih Asmah.. (aku letak gak nama ko)
terima kasih.. dari yaman... uh uh jauhnya......

2 Comment and put their link:

burung_jenjang@k9 said...

hehe yaman tuu... pastikan ko letak tinggi2 atas almari.. kalo jatuh, best sket dgr... kelajuan pun mantap haha ;p

fa-ya-sod-lam said...

wahahahaha.. betul betul :).. aku wat perhiasan je ni... the memoirs of yaman to malaysia

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena