Sunday, July 27, 2008

Terima kasih celcom 3g.. aku gembira..

kamu boleh bayangkan kegembiraan aku x? setelah hampir seminggu 12 kb/s?
aku pun telefon careline.. memang servis diorang sungguh proffesional.. 2 hari sahaja masalah selesai.. aku boleh update blog.. aku boleh tengok email.. aku boleh download... diorang ada pesan tentang polisi.. mula-mula download memang laju.. selepas itu.. diorang bagi slow..
tapi tak mengapa jikalau surfing laju.. klik gambar untuk besar..

hari Jumaat selepas sembahyang Jumaat..
hari ahad pula selepas memujuk buah hati.. ya.. B.U.A.H H.A.T.I.. buah hati..
pesanan.. jangan tengok 'Wanted' bersama anak-anak,sepupu dibawah umur... takut terpengaruh

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena