Sunday, July 27, 2008

Ankara peraduan kotex

peraduan kotex ini dengan hadiah laptop memang membutakan jiwa serta akal aku.. walaupun aku kurang yakin menang.. kerana ia membabitkan impian laptop.. aku perjudikan jua.. 2 kotak slim.. itu syaratnya.. harga RM 15 atau keatas.. selepas bayar jumlah tiket perjudian nasib ini.. aku kembali ke meja petugas.. dan bermain.. damn... hanya 93 markah.. aduhai.. lemah gila.... sekarang aku sudah ketagih... karaoke kat Giant... dan sekarang game flash... damn it.. damn it sekali lagi...

mengenang kembali kehidupan 2008 ini.. aku sungguh gembira diuji pahit,masam dan manis sudah aku rasa.. memang kehidupan ini mematangkan diri.. ia berkadar lansung dengan nilai persekitaran.. dan pergaulan sosial di tempat kita merempat..sejak aku kehilangan kamera kesayangan.. aku sudah ketagih menangkap gambar.. nasib baik telefon bimbit ada kamera.. untuk merakam kehidupan.. nampak gaya.. aku aktif semula menangkap gambar selepas ini.. sekarang mengumpul duit mencapai impian kamera..
gadis ferarri.. walaupun ia tiada petunjukan ferarri namun sungguh mulus,gebu serta mungil.. gambar ini ditangkap oleh rakan aka qarin aku.. tapi terkantoi dengan akak di seven e.. 'uiii tangkap apa tu....' jeritnya... 'aduh.. kantoi....' balas qarin aku
setiap malam minggu.. adalah penjimatan terhebat.. dan setelah jimat.. kita jimatkan lagi.. mengeksperimen dengan nilai
kenkadang.. ada duit lebih.. aku berkaraoke dengan orang tersayang.. kenkadang juga aku menghaiskan masa disini..
iklan.. ya... ia sekadar iklan.. tidak ada kena mengena sama ada hidup atau mati

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena