Thursday, December 07, 2006

Indahnya kenangan..






























Kalo korang perasan.. aku ada kat atas..
belah kanan.. baju warna merah














































kelihatan anak pn maheyzah yang comel














Aku diantara 2 baju biru :)















sume bla.. panas katanya..

skang aku sensorang kat lab...
wat keja part time













































Ni sapa la ni eh.. macam aku kenal.. weh.. sapa ko?
merujuk kepada gadis yang pakai baju kurung ijau
ngan sweater belang merah


























bakal poket kalendar untuk bebudak baru masuk :)
gamba fakulti merangkap tempat keja aku...

3 Comment and put their link:

Oda-オダ said...

huhu..aku jeles tgk gambar jamuan raya tu...wahhhh nak pg gakkk

Fairuz said...

macam kenal je. ahaha..

weh, bising ar blog ko nih.

فيصل said...

baik.. pasni aku ilangkan bunyi... aku blum convert ke MP3.. nanti aku upload ke server...

Ala oda...apesal x pegi... jumpa lagi time konvo

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena