Sunday, August 18, 2013

Izara, Raja Ilya, Lagu Aza, Salwa, Lisa, Yusry


Izara selesa urus diri sendiri
[1]
SENYUM melirik yang terbit daripada ulas bibirnya cepat menghantar isyarat. Darah muda dalam tubuhnya tidak sementah yang disangka. Itu yang terzahir sebaik patah bicaranya meluncur laju. Dia bukan Izara Aishah yang pernah dilihat keanak-anakan beberapa tahun lalu.
Jahat kekuatan saya - Raja Ilya[2]
TIDAK ramai pelakon cantik merelakan sisi hitamnya dirakam dan dipersembahkan sebagai bahan berita. Ada ketikanya karakter jahat digeruni kerana bimbang impak karakter jahat itu terbawa-bawa ke luar tabir.
Lagu Aza kena gam[3]
AZA ADNAN cukup bertuah apabila ruang untuknya menonjolkan bakat nyanyian kini terbuka luas. Dia yang merupakan anak komposer terkenal, Nan Dengkil yang pernah mencipta nama dengan beberapa naskhah nukilannya seperti lagu Biar Betul dan Keranamu Suhaila sekali gus membuka jalan singkat buat Aza untuk mencipta nama.
Salwa akui sukar jadi penyanyi[4]
PENJENAMAAN semula membawa aura baharu dalam hidup Salwa. Awalnya, dia mahu dikenali dengan nama Aurora Salwa, tetapi kemudian akur untuk muncul dengan nama yang lebih senang disebut, Salwa Razak.
Lisa sempurnakan Yusry[5]
BIARPUN fasa perkahwinan mereka bakal memasuki tahun kedua pada tanggal 23 Februari depan, namun seri pengantin masih berbaki di wajah Lisa Surihani dan suaminya, Yusry Abdul Halim.

References

  1. ^ Izara selesa urus diri sendiri (www.kosmo.com.my)
  2. ^ Jahat kekuatan saya - Raja Ilya (www.kosmo.com.my)
  3. ^ Lagu Aza kena gam (www.kosmo.com.my)
  4. ^ Salwa akui sukar jadi penyanyi (www.kosmo.com.my)
  5. ^ Lisa sempurnakan Yusry (www.kosmo.com.my)

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena