Sunday, September 14, 2008

Hidup ini sungguh Singkat

aku merombak 2 website aku.. http://kucai.org dan juga http://faisalnasron.com aku terdelete database.. damn it.. apa hasilnya? macam celaka.. aku rombak.. buang semua sampah yang ada.. rosak. rosak..lepas nih nak buat kuih almond london ngan cornflakes..

aku berjaga dari pukul 6 sampai sekarang.. ambil baju basuhan tangan awek aku.. sidai separuh.. kepala multitask kepada 3 tugas.. update blog, setel website ngan cari bahan buat kuih..

aku bertambah tertekan..

Response: 226-Options: -a -l
Response: 226 13 matches total
Status: Directory listing successful
Command: DELE upgrade.php
Response: 250 Deleted upgrade.php
Command: DELE search_redirect.php
Error: Connection timed out

Kenapa begini.. adakah ia ingin menaikkan darah aku.. dari tadi.. selang beberapa minit FTP dc sahaja... Komputer kat rumah(di Felda Serting) rosak pulak.. sana 3g tiada..

Singkat sungguh hidup ini.. :(

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena