Thursday, August 09, 2007

Lambat

aku bangun awal.. tapi geweng lagi awal apetah lagi yazid
aku pun pergi ke tempat kerja..
sampai aje. aku terus melencong ke bilik jamil..
nak bagi die walking with dinasour

sampai aje kat bilik.. tetiba ustad plak ada..
die nak gi kelas..
oo.. satu katil kosong.. aku pun lepak..
tetiba aje dah kul 11.. pergh
penat sangat ke aku
malam tadi ber'senam' tu yang penat tu..

man plak datang...
die kata byk movie.. mari trade..
akhirnye aku melekat cari movie bebaru yang diorang download
hahahahha
balik awal hari ni...

ada satu kisah

aku ada download "suara dari perut bumi" en sami yang syorkan aku tgk
tadi aku delete..
pastu... man kata.. "dulu aku penah ada gak" macam tu.. seram syot.."
sambung jamil pula.. "aku pun ada tapi tajuk lain"
"ape eh tajuk die"
jamil selamba berkata "melayu cari gali"

kami dengar aje.. terus gelak reramai....
hahaha
sesapa x faham sila google...
bagi penggemar aksi amatur melayu diorang faham secara spontan

7 Comment and put their link:

circleinspoon said...

aku tgh berkira2..nak google ke tak melayu cari gali tuh? ;p

abeming said...

ber'senam' eh...heheh...cool chai..simpan sket untuk hari tua...ape daaa...=)

aiyrie said...

senam sampai kuar peluh.....

Rinie Yusof said...

aku crik kt goggle takde pun cai..tipu ar tue..

abeming said...

wahaha...sampai kuar peluh tu...bhy tol la kuchai ni...simpan sket chai...jangan membazir...nyesal nanti....=)

فيصل said...

ko x googling ngan sepenuh jiwa...
byk lagi site/group yang lagi banyak dari sabul

cHuCkyMaRine said...

aku blur..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena