Thursday, August 16, 2007

Hari ni aku 'down'

Tgh best best lepak jusco je.. ada orang bising²
bla blabla.. tepi tutup.. bla bla bla
aku tgk la.. apehal la kecoh sangat nih
rupanya......


































balik petang semalam.. kuar je pintu gerbang utm.. terus sesak
apehal lak nih..


















pondok pak gad baru sebagai penampal lubang
yang paing vulnerable kat utm

















aku bangun awal.. berulang kali...
pastu tido balik.. sampai la 7:44.. kejut geweng
die ada test.. kalo die x bangun.. i'm all to blame la jawabnye..

aku pun mamai mamai.. amik suma barang
susun.. nak gi keja...
mood kira tip top la nih..
mood nak wat keja meninggi..
aku pun baring... pastu hujan...
ok.. tido lagi la kalo camni..
tido kejap.. pastu bangun kul 10
embun dah siap.. tgh bukak pintu

aku terus bagi semangat kat diri aku..
"cai.. wat keja cai"
terus aku bangun.. "embun.. tumpang g keja"
ok.. sampai kat tempat keja.
"damn...... (suma sumpah seranah mentera ikut korang)
tertinggal external hd" aku x leh accept kejadian camni...
mood aku jatuh.. ibarat jatuh ke dalam lubang yang tak berdasar
jatuh terus jatuh.. dan aku harap aku tertidur dengan
nyenyaknya hari ini

malam tadi aku tgk shiela rosli dalam celeb-mania
memang geram gak tgk telatah die
die ni best la.. aku minat shiela rosli

5 Comment and put their link:

Fairuz said...

"All human action has one or more of these seven causes: chance, nature, compulsion, habit, reason, passion, and desire"
quote dari sape tah

abeming said...

aku pon suke sheila rusli...aku lagi ske dia dlm ape2 aje ngan shamsul...kekeke...best tgk die merepek merapok....

circleinspoon said...

aku still tak paham ape jadik. troli tu bising kau pening kapla apsal? ;p

abeming said...

sume org x hapdate blog...sume cam bz...gudluck guys...

Anonymous said...

argh. pedulik.. pedulik.

[ hi geng ]

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena