Wednesday, October 01, 2008

Hari raya Pertama yang indah

Selamat Hari Raya Semua...
disini aku mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang mengenali diri ini.. Semoga korang dapat bergembira seadanya..bebaskan nafsu-nafsu kamu.. kuikuikuiSelamat hari raya semua.. internet ini menggunakan kelajuan access bernilai 128kb/s.. oooo indahnya beraya di Felda Serting ini(Felda Raja Alias) sambil meminjam laptop eksan.. pc rosak.. :(

akhinya..sampai dirumah..pukul 1 pagi kelmarin kena chartered ngan prebet rm 20.. Jauze tak angkat hp..damn... baik aku bagi jauze rm20 dari aku bagi orang yang tak dikenali.. kelmarin aku bermimpi jari aku berdarah.. semalam aku mimpi banyak darah berhambur dari keala orang.. tadi aku mimpi aku ikat kaki tangan perompak rumah.. dia kata..dia rompak sebab perempaun.. damn it.. aku bantai-bantai.. pukul-pukul.. ikat.. pastu aku terjaga.. penat gila.. peh.. penat gila.. macam real.. roh aku pi ajar roh diorang.. mistik bukan.. ya.. ia sungguh mistik..

pepagi lagi aku bangun dan meleter adik aku.. ija yang sungguh optimis.. berfikiran pendek didalam membeli kamera.. adoi.. kan dah menyesal.lepak kat rumah.. makan sesedap.. lepas tu eksan datang..lagi 5 tahun dia baru nak kahwin... banyak lagi nak cerita.. tapi nanti aku cerita.. kuikuikui.. rokok takdak plak.. damn.. mana aku nak beli lak nih.. kena balik rumah amik rokok..

kepada awekku di kukup.. selamat hari raya.. maaf zahir dan batin.. kem salam mak ayah.. nanti kepulanganku di hari ke 3.. kita lepak kat teluk ok..
banyak perbualan pelik.. didalam kereta eksan tadi.. aku jeles betul.. mungkin rezeki aku lambat lagi.. tapi takpa.. usaha dan sabar sahaja..

arggggghhhh... dc pulak.....

2 Comment and put their link:

goooooood girl said...

i like......

abeming said...

abang kucai kelihatan semakin matang rupanya...huhuhu...matang

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena