Monday, October 08, 2007

baru ku sedar

selepas aku memuaskan hati aku kepala aku sudah
rilek dan migrain aku(malam tadi cari google apesal kepala sakit belah kiri)
hampir ok..

pagi aje aku tergopoh gapah pergi ke bilik cik Azlina
"cik.. kelas cik kul 10-11 kan?" tanyaku
"hahaha kelas saya baru habis" balas cik Azlina
"alamak.. aritu kata hari isnin kul 10-11" kataku lagi
"x da.. itu kelas hari rabu tadi 8-9" balasnya
"sori cik.. salah faham.. uhuhuhu"

pergi ke lab CCNA... ada 2 budak(mungkin umur die lagi tua dari aku)
"bleh mintak tlg isi survey? kejap aje.."
sorang lagi setuju.. manakala sorang lagi x setuju
dengan alasan.. pasni ada kelas pastu nak gi surau
lol... x pe la.. aku nak mintak tlg aje.. boleh cakap la boleh
x boleh x pe..

tq tq.. dapat jugak aku menambahkan responden aku
pastu aku tgk tz nyer blog.. pastu kemat punya komen
aku masuk blog kemat.. uhuhuhuhuhuhu
sib baik la aku x ilang akal habiskan duit.. kalo x naya aje aku
raya nih...

aku dengar dari yazid bahawa 8hb 10 pekerja gomen dapat gaji awal utk bulan 10

bersambung di rumah......
(tadi geweng datang ajak balik.. aku follow)
yeah
sampai kat rumah cadang nak sambung sebelum tu iklan dulu..
balik aje aku tgk wi-fan aku ngan yazid

hehehe wi-fan.. lantak la asal berinternet
cara buat wi-fan
beli usb-wifi ngan kipas tinggi(rendah pun bleh rasanya)
multi purpose(selain menyejukkan badan ia juga bleh tangkap signal)

okeh.. sambung cita tadi.. aku pun cek dan hampanya.. tapi aku mengharap sangat
sebab aku ni x leh tgk duit byk dalam poket/bank cepat lupa bumi
ntah kat mana ntah aku time tu bila ada duit..

aku menyokong pesanan beliau(si kemat) jangan percaya kabar angin
skang ni aku mencari respondent..

mintak tlg ye sesapa yang tak survey lagi
daftar ye.. kejap je.. bak kata herman.. survey ni la yg paling cepat

http://mobile.fsksm.utm.my/drnorafida/gpassv2/

kalo ada masa lapang tolong isi eh :)
kalo ada pape bug tlg bgtau saya :)

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena