Monday, September 17, 2007

Puasa ke empat

Hari ni aku mimpi best gila.. best bagi aku..
tak best bagi orang yang mendengar kecuali
para character tester naruto-kun
yang mendapat keputusan jiraiya...

ok.. biarkan mimpi aku tu menjadi rahsia
terus ke babak mimpi 6-7

mimpi scene 6-7

aku ingat aku time ni disuruh buat sesuatu
aku melawan.. ahhh.. ko buat sendiri.. aku malas..
time ni memang agak kasar jawapan aku kepada
kawan raja iaitu en fazrul

aku mimpi aku naik moto.. mendaki bukit.. suma jalan kaki..
aku naik moto.. hahaha
sesedap aku aje...

bgun pagi... sebab ngantuk gegila. maka
aku tido balik.. bgn tido bgn tido
indahnya mimpi pagi tadi....

ahh selamba la cita

aku mimpi bidadari beb...
kalo bukan bidadari pun..aku mimpi pompuan la..
terkenang kenang... best gila.. memang best

damn!!

harap fit tak cita menda yang sama
kalo tak tragedi geweng da perfect illusion akan berulang

1 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena